Skip to content Skip to footer

Asistentka obchodního oddělení

Náplň práce

  • vkládání intervencí, memorand, novinek, produktových listů a soutěží do intranetu
  • Investika a Conseq – zapisování, odesílání, archivování smluv, odkupů
  • dlužníci – nahrávání do intranetu a odesílání výzev k zaplacení dlužníkům
  • CRIF – odesílání přehledů dlužníků do databáze
  • zpracovávání účetních dokladů, příprava podkladů pro mzdovou účetní, posílání dokumentů do VZP a ČSSZ
  • zpracovávání (re-distribuce) klientských požadavků
  • zapisování, odesílání a zakládání korespondence
  • komunikace s centrálou a jednotlivými odděleními (marketing, finanční oddělení, obchodní oddělení,…)
  • zasmluvnění, registrace, změny, odhlášení spolupracovníků, kompletace dokumentů a dokladů pro ČNB
  • vytváření přístupů u partnerů, zpráva datové schránky
  • zastupování kolegyně v kanceláři

Požadujeme

  • ukončené minimálně SŠ
  • pozitivní postoj k poradcům, ke změnám a vzdělávání se
  • práce s PC na uživatelské úrovni
  • samostatnost, zodpovědnost, proaktivní myšlení
  • zkušenosti na pozici asistentka výhodou
  • komunikativnost a pečlivost

Nabízíme

  • zajímavou práci v mezinárodní společnosti
  • fixní příjem
  • prostor pro seberealizaci
  • možnost profesního růstu a rozvoje
  • profesionální zaškolení a podpora

Místo pracoviště: Praha

Business Meeting0

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás

Chci se přidat do týmu!

Chceme tě do našeho týmu! Pošli nám vyplněný kontaktní formulář a buď UNIVERSAL.