Seznamte se s Helenou Fuchsovou

15. 7. 2020, Blog, buď universal

Co si pamatuji vždy jsem pracovala v obchodě v různých odvětvích, či to bylo stavebnictví, reklamní agentura nebo auta. Do pojišťovnictví jsem vstoupila díky mé finanční poradkyni, která pracovala u makléře a můžu říct, že jsem měla štěstí na opravdového odborníka na finanční poradenství. Teď to bylo již 14 let co se věnuji tomuto oboru.


O Heleně její nadřízená, Andrea Mališová: 

Helena je spolehlivá, tvrdě pracující osoba s neutichajícím optimismem. Věci pojmenuje tak jak jsou, nikdy se nevrtá v tom, co nefunguje, ale naopak hledá řešení. A to je motivující a obohacující. Vážím si ji i jako kamarádku, která mě nenechala nikdy na holičkách. Jsem opravdu ráda, že s ním můžu opět spolupracovat, doslova jsem si jí vysnila a přitáhla zpět do pracovního i osobního života.

1. Prosím představ se nám krátce:

a. Odkud pocházíš?

Pocházím z Karlových Varů.

b. Kam směřuješ?

Profesní ambice nemám, tam kde sem jsem spokojená. A ráda bych vydělávala víc než potřebuji. A v důchodu se chystám zpět do Karlových Varů.

c. Co máš za sebou?

Za sebou toho mám hodně. Můj život byl hodně pestrý. Dva syni, tři manželé. Třetí je stále přítomný.

2. V čem vidíš největší hodnotu nebo jedinečnost tvé práce?

Pro mě největší hodnotou je, že mě práce baví. A baví mě proto, že potkávám nové lidi a co člověk, to originál, který mě vždycky něčím obohatí. Třešinkou na dortu je, že jim i pomáhám.

3. Přemýšlel si někdy co budeš dělat až budeš v důchodu? Máš nějaký seznam koníčků, které by si se rád naučil, ale teď na to není čas?

Do důchodu se nechystám, nicméně můj plán je mít dostatek finančních prostředků, abych mohla jít do důchodu kdy chci. Přiznám se však, že mě práce baví natolik, že v ní chci pokračovat dál. Volný čas trávím s rodinou nebo aktivně sportem, ale nepohrdnu ani dobrým pivkem s přáteli.

4. Prozraď nám nejtrapnější zážitek v práci nebo ten nejvíc, nejvíc.

Mám pusu prořízlou a tím pádem nemám o trapasy nouzi. Nicméně já o nich nevím, protože se mi zdá, že je vše v pořádku ale výraz druhé strany v obličeji mluví o něčem jiném. 

5. Máš nějaké motto, citát, který se Ti líbí a řídíš se nim.

Všichni jsme si rovní. A ať si to přebere každý, jak chce.

6. Doporuč nám něco dobrého na čtení, nebo poslech.

Z knížek - mám ráda české autory – fantazy, ku příkladu: Kulhánek, Kotleta, Žamboch, Kopřiva.

Na poslech mám ráda všechny styly krom dechovky, ta mi bohužel leze na nervy.

Helena Fuchsová – regionální ředitelka Praha

POKUD VÁS ČLÁNEK ZAUJAL A CHCETE SE STÁT SOUČÁSTÍ TÝMU, NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT

kraj
DĚKUJEME, VAŠE ZPRÁVA BYLA ODESLÁNA...
PŘI ODESÍLÁNÍ ZPRÁVY DOŠLO K CHYBĚ...
POMOC V PANDEMII

Kryje moje životní pojištění COVID-19?
onavirus (nazýván také pod zkratkou COVID-19) už nějaký čas hýbe naši společnou realitou a výjimkou není ani pojistný trh. Mnoho z našich klientů si zcela oprávněně klade otázku: "Mám ve svém životním pojištění pokrytou diagnózu COVID-19?" V době, když byla pojistná smlouva uzavírána, přeci žádná pandemie vyhlášena nebyla. Jelikož se držíme hesla „Obrana je základ úspěchu“, připravili jsme pro Vás pár potřebných vysvětlení, které se vám mohou v aktuální situaci hodit. Ne nadarmo se série našich blogů nazývá: „Když potřebujete pomoci v pandemii.“ Informace do našeho, v pořadí již čtvrtého blogu, pro vás připravil odborný garant pro životní pojištění.    Dané body jsou platné ke dnešnímu dni, tedy k datu 27. 4. 2020.   1. V první řadě je třeba si uvědomit, rozdíl mezi diagnózou U07.1 - potvrzena infekce COVID-19 (již diagnostikována infekce - choroba) a U07.2 - podezření z infekce COVID-19 (takzvaná karanténa). Zde může být u pojišťoven rozdíl v pojistném plnění. Důležitým faktem je zároveň prohlášení infekce COVID-19 za pandemii.  2. Co se týče momentálního stavu - pojišťovny, kromě pojišťovny ČSOB, nabízejí pojistné produkty, kde není pandemie ve výlukách.  3. Může se stát, že někdo v našem okolí má starší typ pojistné smlouvy. Životní pojistku uzavřel velmi dávno, kde je pandemie uvedena ve výlukách z pojištění. V tomto případě doporučujeme kontaktovat našeho poradce, který vám velmi rád poradí a ochotně pomůže.    4. Pokud má klient diagnostikovánu diagnózu COVID-19 (U07.1 - potvrzena infekce COVID-19), tak mu plyne plnění z připojištění hospitalizace a totéž platí i pro připojištění pro případ pracovní neschopnosti. Samozřejmě, že pro uvedené připojištění platí jen takové ochranné a čekací lhůty, případně výluky a omezení, které jsou definovány příslušnými platnými pojistnými podmínkami a to i v případě jiných běžných onemocněních. Zároveň upozorňujeme klienty, že je důležité dodržet léčebný postup, nařízeného v karanténě a další nařízení vlády ČR.  5. Pokud má klient povinnou karanténu (U07.2 - podezření z infekce COVID-19), pojišťovny vzhledem k tomu, že nejde o nemoc (zařazenou dle „Mezinárodní klasifikace nemocí“), momentálně toto podezření standardně neplní. Nad rámec všeobecných pojistných podmínek dokáží plnit v připojištění pro případ pracovní neschopnosti, za přesně definovaných podmínek, kdy část doby karantény, pokud dojde ke vzniku nemoci, dokáží započítat do plnění PN (pracovní neschopnosti), jedná se o pojišťovny Generali Česká pojišťovna a Kooperativa pojišťovna).      6. Pokud by došlo k tomu nejhoršímu, ke smrti klienta z důvodu nemoci, (samozřejmě v případě, pokud má klient sjednáno riziko jakékoliv smrti v rámci svého pojistného krytí), pojišťovna provede pojistné plnění. 7. Dobrou zprávou na závěr je, že některé pojišťovny momentálně zvažují další „pro klientské kroky“ a přinášejí prohlášení směrem k plnění COVID-19 z komerčního pojištění a někdy i s možností pojistného plnění nad rámec všeobecných pojistných podmínek. Shrnutí tématu v tabulce (pojištěná rizika x COVID-19 x pojišťovna): Co tedy aktuálně udělat? Doporučujeme dodržovat již zmíněné léčebné postupy, karanténu a nařízení vlády týkající se COVID-19.  Rozhodně nedoporučujeme ukončovat Vaše stávající pojištění. A i kdyby nebylo některé z připojištění (hospitalizace, pracovní neschopnost, invalidita či riziko smrt z jakékoliv příčiny) ve stávající pojistné smlouvě sjednáno, poradce společně s vámi tyto připojištění doplní. Při doplnění těchto připojištění, nebo při uzavírací úplně nového pojištění, Vám doporučujeme kontaktovat našeho poradce. Díky moderním online nástrojům, jako je inŠanon 2.0 nebo bezkontaktní uzavírání pojistných smluv, Vám na základě Vašich potřeb dokážeme reálně pomoci.     Na závěr Vám v těchto náročných dnech přejeme zejména hodně zdraví a také hodně pozitivního myšlení.   #kdyzpotrebujetepomoci," class="wysiwyg-hashtag">#kdyzpotrebujetepomoci, jsme tu pro Vás....

 čti více
NOVINKY

Jak si ušít vlastní roušku
...

 čti více
POJIŠTĚNÍ OSOB

Na co se v období koronaviru vztahuje cestovní pojištění
Milé kolegyně, milí kolegové, vzhledem k situaci způsobené koronavirem, vydaly naše partnerské pojišťovny v cestovním pojištění svá stanoviska a doporučení. V tomto textu jsem pro vás shrnul nejpodstatnější body. Léčebné náklady Pokud se pojištěný během cesty v zahraničí nakazí virem a vzniknou mu v zahraničí náklady na léčbu, případně jej bude potřeba z tohoto důvodu hospitalizovat či přepravit do vlasti, má nárok na proplacení těchto nákladů. V případě, že pojištěný je vycestován a místní epidemie ohrožuje konkrétně jeho tělesnou bezpečnost v zahraničí a tím je jednoznačně dáno, že v cestě nelze pokračovat a zároveň Ministerstvo zahraničních věcí ČR vyhlásí varování před cestou do zasažené země nebo oblasti, je toto důvod k přerušení cesty.  Tehdy má pojištěný nárok na proplacení nákladů způsobených zpáteční cestou, jestliže má zakoupené cestovní pojištění s krytím storno/přerušení cesty. V případě, že pojištěný nebude moci ze zdravotních důvodů použít původně plánovaný dopravní prostředek, zpětnou přepravu mu pojišťovna může zajistit přiměřeným dopravním prostředkem. Vzhledem ke zrušení mezinárodní vlakové i autobusové dopravy na vstupu do ČR zbývá už jen přeprava auty. Prodloužení pojištění V případě, že se pojištěnému plánovaný pobyt v zahraničí prodlouží z důvodu karantény, zrušení nebo přeložení plánovaného odjezdu dopravního prostředku, pojišťovna může poskytnout bezplatné prodloužení krytí léčebných nákladů po celou dobu pobytu až do návratu do České republiky. K prokázání nároku na prodloužení pojištění třeba potvrzení o karanténě ze zasažené oblasti. Pojišťovna zároveň klientům poskytne právní pomoc související s uplatněním těchto nároků. Pokud se však pojištěný nakazí v zemi, do které vycestoval až po tom, jak naše Ministerstvo zahraničních věcí nedoporučovalo do této země cestovat, nárok na proplacení nákladů na hospitalizaci, léčbu či prodloužení pojištění nebo zajištění náhradní dopravy mít nemusí. Karanténa Náklady vzniklé v souvislosti s karanténou běžně nejsou v cestovním pojištění kryté. Pokud je klient v Čechách v době plánovaného odjezdu v karanténě a tím nemůže nastoupit na plánovanou cestu, může to být důvod pro uhrazení stornopoplatků z pojištění storna. V takovém případě může pojišťovna postupovat jako kdyby byl klient hospitalizován. Závěrečné doporučení Každopádně klientům doporučujeme, aby ctili zásady předběžné opatrnosti a potenciálně rizikovým oblastem se vyhýbali, protože v případě mimořádné situace může být technicky náročné zajistit potřebnou zdravotní asistenci (například při nutnosti repatriace klienta do Česka s ohledem na současná zvýšená bezpečnostní opatření na státních hranicích). Autor článku: Pavol Michalec, Odborný garant pro neživotní pojištění...

 čti více
Potřebujete pomoct?
+ 420 266 710 013
síť poboček
kontakt

e-mail: info@umd.cz
Potřebujete pomoct?: + 420 266 710 013
tel: + 420 266 710 013
+ 420 725 543 782

Odpovědná osoba pro potřeby GDPR:
Ing. Juraj Lanc
tel: +421 908 865 401
e-mail: zodpovednaosoba@universal.sk

INTRANET LOGIN

WEBMAIL