Proč se vyplatí investovat do zlata

17. 6. 2019, Blog, investování

V následujícím článku si představíme, jaké jsou výhody investování do zlata. Investovat do tohoto drahého kovu je již možné i přes inŠanon 2.0. Odteď už není problém mít ve svém mobilu skutečné zlato.

1.) Proč investovat do zlata?

Zlato nikdy v historii lidstva nezklamalo, trvale udržuje hodnotu majetku v čase, zatímco papírové peníze neustále ztrácejí svou hodnotu.

2.) Vyplatí se v dnešní době investovat do zlata?

Zvláště v době, kdy přicházejí hospodářské krize, je zlato protiváhou cenným papírům a standardním finančním produktem. V této době naopak hodnota zlata stoupá a klientovi zajišťuje, že se hodnota jeho majetku nesnižuje.

3.) Je investování do zlata bezpečné?

Při investicích do stavebního spoření, penzijního připojištění, akcií, a pod. klient v podstatě nic nevlastní, pouze příslib budoucího plnění. Zatímco zlato vlastním fyzicky, mám ho v bance či doma a vytváří mi jistotu a bezpečí.

4.) Jak velká je vhodná investice?

Kapitál = peníze x čas

a to platí i při spoření do zlata. Není nutné investovat velké částky. Doporučujeme pravidelné spoření v rozmezí 500 – 4.000 Kč měsíčně na dobu 5 - 15 let. V období krize v Německu se za jednu unci zlata, což je cca 3.000 Kč, dala koupit nemovitost.

5.) Jaká forma investice je vhodná?

Doporučujeme pravidelné spoření, které eliminuje volatilitu* ceny a umožňuje klientovi vydělávat i při poklesu ceny.

Samozřejmě společnost Zlatá Rezerva umožňuje i jednorázové nákupy zlata v jakémkoliv množství.

* Volatilita = míra kolísání hodnoty aktiva, nebo jeho výnosové míry.

JESTLI VÁS TATO FORMA INVESTOVÁNÍ ZAUJALA, NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT.

kraj
DĚKUJEME, VAŠE ZPRÁVA BYLA ODESLÁNA...
PŘI ODESÍLÁNÍ ZPRÁVY DOŠLO K CHYBĚ...
BUĎ UNIVERSAL

UMD Network, a. s. členem ČASF
Představenstvo České asociace společností finančního poradenství a zprostředkování (ČASF) schválilo na svém červnovém zasedání přijetí společnosti UMD Network, a.s. za řádného člena asociace. UMD Network, a. s. vznikla v březnu roku 2016 jako pokračování další expanze finančně poradenské společnosti UNIVERSAL maklérsky dom a.s., která od roku 2001 poskytuje komplexní služby ve všech oblastech finančního zprostředkování na slovenském trhu. Asociace nyní zastřešuje celkem 29 společností, což reprezentuje výraznou majoritu finančně-poradenského trhu. Marek Černoch, výkonný ředitel ČASF, k přijetí nového člena uvedl: „Jsem rád, že jsme se ještě před prázdninami rozrostly o další členskou společnost. Vstup společnosti UMD Network, a.s. je navíc, díky „sesterské“ společnosti UNIVERSAL maklérsky dom a.s., bližším propojením se slovenským finančně-poradenským trhem, které rozvíjel můj předchůdce na pozici výkonného ředitele  a současný předseda představenstva ČASF, Jiří Šindelář. Těší mě, že v současné době jednáme s dalšími zájemci o členství. Jak říká staré dobré rčení – v jednotě je síla.“ UMD Network se hlásí k zodpovědnosti a hodnotám asociace při ochraně práv klientů i při zvyšování profesionality a etiky na trhu finančního zprostředkování. Na druhé straně chceme jako člen skupiny UMD Group přispět i k diskusi nad ochranou práv finančních zprostředkovatelů a k rozvoji digitalizace sektoru. Od členství v asociaci očekáváme sdílení informací a prostor při odborných diskusích. ...

 čti více
BUĎ UNIVERSAL

Rozhovor s novým členem dozorčí rady, Rostislavem Bednárkem
Firma ti projevila důvěru tím, že jsi se stal členem dozorčí rady UMD Network. Znamená to pro tebe nějakou konkrétní změnu v práci? Své zvolení do dozorčí rady UMD Network chápu opravdu především jako projevení důvěry firmy v mou osobu a zároveň jako ocenění dosahovaných obchodních výsledků. Jelikož se jedná o poměrně čerstvou záležitost, žádné zásadní změny v mé práci a denních činnostech to pro mne zatím neznamená. Každopádně jsem plně připraven být firmě prospěšný tak, jak to bude potřebovat. Jak vnímáš rebranding v ČR? Rebranding poboček v ČR je dnes v plném proudu. Osobně mám jen pozitivní pocity, obchodní jméno UMD Network a.s. a značka UNIVERSAL nás více propojují a identifikují  s naší mateřskou společností na Slovensku, která je symbolem stability, prosperity a růstu. Je pro tebe UNIVERSAL jako česko-slovenská společnosť přínosem? Přestože má český a slovenský finanční trh své odlišnosti, způsob práce, poradce i klienti jsou v obou zemích v zásadě stejní. Tady doceníme 17-ti leté know-how našich slovenských kolegů, kdy si informace a zkušenosti předáváme na vzájemných setkáních. V příhraničních oblastech jsme rovněž navázali obchodní spolupráci a předáváme si klienty, kteří žijí či podnikají v sousední zemi.     Máš ambice rozšiřovat růst v pracovní oblasti i na Slovensku? Slovensko mám velmi rád a často k Vám jezdím pracovně i soukromě, v nejbližším období mě ale hlavní pracovní výzvy čekají v ČR. Takže zatím ne, ale do budoucna se toho nevzdávám. Jak dlouho se věnuješ finančnictví? Ve světě financí se pohybuji 23 let, z toho zhruba 20 let v manažerských funkcích. Prošel jsem si Komerční pojišťovnou, Českou pojišťovnou a do roku 2017 jsem 11 let působil jako regionální ředitel v pojišťovně Kooperativa. Za tu dobu jsem se setkal se spoustou inspirujících osobností, zažil ale i negativní situace a hlavně jsem měl možnost nabrat hodně pracovních i lidských zkušeností, které se teď snažím využít při práci v Universalu. Bereš svou práci jako poslání? Ano, svou práci beru jako poslání a stále se k ní i po těch letech praxe snažím přistupovat s pokorou. Při budování důvěry a dlouhodobých vztahů s klientem nám práce posláním být musí. A klient to velmi dobře pozná. Jak se ti pracuje s tvým týmem? Ve svém agenturním týmu mám na jedné straně kolegy, se kterýma spolupracuji dlouhodobě na základě vzájemné důvěry a výborných vztahů, na druhé straně nás postupně doplňují nováčci se zdravou chutí učit se a uspět ve světě finančního poradenství. Dohromady tvoříme tým, který se umí pracovně podpořit, má pozitivní atmosféru a vztahy budujeme i na častých mimopracovních akcích. V Universalu je vše navíc umocněno pozitivním a přátelským přístupem vedení a akcionářů firmy, navíc  motivační škála firemních benefitů přirozeně nutí obchodníky k aktivitě. Práce s týmem je dnes pro mne určitě radostí. Jakou máš vizi do budoucna? Když jsem si vybral UNIVERSAL jako svého partnera, bylo to i na základě firemních vizí definovaných jako důvěryhodnost, nezávislost, profesionalita a přátelskost, které mě oslovily. Ve své každodenní práci se opírám o dva stěžejní pilíře, a těmi jsou naši klienti a naši obchodníci. Zastávám názor, že spokojenost je na každém „vidět“, že poznáme s naší službou spokojeného klienta a rovněž poznáme spokojenost na našem obchodníkovi. Mou vizí do budoucna je mít jen obchodníky a klienty, na kterých je „vidět“ radost a spokojenost a jelikož je to nakažlivé, tak jich bude na obou stranách stále přibývat....

 čti více
POJIŠTĚNÍ MAJETKU

Pojištění nemovitosti není totéž co pojištění domácnosti
Lidé si často chybně myslí, že pokud mají pojištěný dům, pojistka se vztahuje také na věci, které se v domě nachází. Pojištění nemovitosti ale není to stejné co pojištění domácnosti.   Pojištění nemovitosti kryje škody na budově, ať už se jedná o rodinný dům, nebo byt.   Pojištění domácnosti kryje škody na zařízení domácnosti, a to na movitých věcech, které se nachází uvnitř domu. Při pojištění zařízení domácnosti je kromě živelných rizik automaticky sjednáváno riziko krádeže, loupeže a vandalismu.   Zodpovědnost za škody z běžného občanského života se týká nás všech Když někdo zavadí o regál v obchodě a zboží se rozbije, když dítě ve škole rozbije okno, když se na procházce dětem vytrhne pes a způsobí pád cyklisty či dopravní nehodu, když to manželka neubrzdí na lyžovačce v zahraničí a způsobí zranění jinému lyžaři...   Příkladů můžeme najít nepočítaně. Takováto zodpovědnost se dá pojistit v rámci pojištění domácnosti. Většinou už je součástí balíčku rizík, ale ne vždy. Proto je třeba si dávat pozor, zda tuto odpovědnost máte pojištěnou nebo je třeba ji připojistit.   Rozdíly jsou ve výši pojistné sumy pojištění odpovědnosti za škody z běžného občanského života. Myslete na to, že toto pojištění nekryje jen škody na věcech, ale i škody na zdraví. A ty se často počítají ne v tisících, ale až v desetitisících.   V případě zájmu o pojištění domácnosti nás neváhejte kontaktovat. Rádi vám pomůžeme....

 čti více
Potřebujete pomoct?
+ 420 266 710 013
kontakt

e-mail: info@umd.cz
Potřebujete pomoct?: + 420 266 710 013
tel: + 420 266 710 013
+ 420 725 543 782

Odpovědná osoba pro potřeby GDPR:
Ing. Juraj Lanc
tel: +421 908 865 401
e-mail: zodpovednaosoba@universal.sk

INTRANET LOGIN

WEBMAIL