Co bychom měli nyní všichni dodržovat

21. 3. 2020, Blog, novinky

BUĎ UNIVERSAL

Rozhovor s novým členem dozorčí rady, Rostislavem Bednárkem
Firma ti projevila důvěru tím, že jsi se stal členem dozorčí rady UMD Network. Znamená to pro tebe nějakou konkrétní změnu v práci? Své zvolení do dozorčí rady UMD Network chápu opravdu především jako projevení důvěry firmy v mou osobu a zároveň jako ocenění dosahovaných obchodních výsledků. Jelikož se jedná o poměrně čerstvou záležitost, žádné zásadní změny v mé práci a denních činnostech to pro mne zatím neznamená. Každopádně jsem plně připraven být firmě prospěšný tak, jak to bude potřebovat. Jak vnímáš rebranding v ČR? Rebranding poboček v ČR je dnes v plném proudu. Osobně mám jen pozitivní pocity, obchodní jméno UMD Network a.s. a značka UNIVERSAL nás více propojují a identifikují  s naší mateřskou společností na Slovensku, která je symbolem stability, prosperity a růstu. Je pro tebe UNIVERSAL jako česko-slovenská společnosť přínosem? Přestože má český a slovenský finanční trh své odlišnosti, způsob práce, poradce i klienti jsou v obou zemích v zásadě stejní. Tady doceníme 17-ti leté know-how našich slovenských kolegů, kdy si informace a zkušenosti předáváme na vzájemných setkáních. V příhraničních oblastech jsme rovněž navázali obchodní spolupráci a předáváme si klienty, kteří žijí či podnikají v sousední zemi.     Máš ambice rozšiřovat růst v pracovní oblasti i na Slovensku? Slovensko mám velmi rád a často k Vám jezdím pracovně i soukromě, v nejbližším období mě ale hlavní pracovní výzvy čekají v ČR. Takže zatím ne, ale do budoucna se toho nevzdávám. Jak dlouho se věnuješ finančnictví? Ve světě financí se pohybuji 23 let, z toho zhruba 20 let v manažerských funkcích. Prošel jsem si Komerční pojišťovnou, Českou pojišťovnou a do roku 2017 jsem 11 let působil jako regionální ředitel v pojišťovně Kooperativa. Za tu dobu jsem se setkal se spoustou inspirujících osobností, zažil ale i negativní situace a hlavně jsem měl možnost nabrat hodně pracovních i lidských zkušeností, které se teď snažím využít při práci v Universalu. Bereš svou práci jako poslání? Ano, svou práci beru jako poslání a stále se k ní i po těch letech praxe snažím přistupovat s pokorou. Při budování důvěry a dlouhodobých vztahů s klientem nám práce posláním být musí. A klient to velmi dobře pozná. Jak se ti pracuje s tvým týmem? Ve svém agenturním týmu mám na jedné straně kolegy, se kterýma spolupracuji dlouhodobě na základě vzájemné důvěry a výborných vztahů, na druhé straně nás postupně doplňují nováčci se zdravou chutí učit se a uspět ve světě finančního poradenství. Dohromady tvoříme tým, který se umí pracovně podpořit, má pozitivní atmosféru a vztahy budujeme i na častých mimopracovních akcích. V Universalu je vše navíc umocněno pozitivním a přátelským přístupem vedení a akcionářů firmy, navíc  motivační škála firemních benefitů přirozeně nutí obchodníky k aktivitě. Práce s týmem je dnes pro mne určitě radostí. Jakou máš vizi do budoucna? Když jsem si vybral UNIVERSAL jako svého partnera, bylo to i na základě firemních vizí definovaných jako důvěryhodnost, nezávislost, profesionalita a přátelskost, které mě oslovily. Ve své každodenní práci se opírám o dva stěžejní pilíře, a těmi jsou naši klienti a naši obchodníci. Zastávám názor, že spokojenost je na každém „vidět“, že poznáme s naší službou spokojeného klienta a rovněž poznáme spokojenost na našem obchodníkovi. Mou vizí do budoucna je mít jen obchodníky a klienty, na kterých je „vidět“ radost a spokojenost a jelikož je to nakažlivé, tak jich bude na obou stranách stále přibývat....

 čti více
NOVINKY

Jak vnímat koronavirus jako příležitost posunout se dál
V momentální nelehké celospolečenské situaci jsme se rozhodli přinést sérii blogových příspěvků s tématem osobního rozvoje. Oslovili jsme odborníčku z řad společnosti Universal maklérsky dom a.s., transformační koučku Moniku Slávikovou. Jak jste asi už zvyklí, #kdyzpotrebujetepomoct," class="wysiwyg-hashtag">#kdyzpotrebujetepomoct, jsme tu pro Vás. Nebude to jinak ani počas koronaviru. Přejeme Vám příjemné čtení.  Je mi ctí, že k Vám mohu promluvit. Dovolte mi, abych se Vám nejdříve představila. Jmenuji se Monika Sláviková, ve společnosti Universal maklérsky dom a.s. jsem regionální ředitelkou v Prešově. V podnikatelském prostředí jsem známá jako transformační koučka. V soukromí jsem manželka, máma, babička, sestra i přítelkyně.  Finančnictví a koučink  V práci propojuji dvě hlavní oblasti: finančnictví a koučink. Spojují se mi od té doby, kdy jsem vstoupila do světa financí registrací do NBS v roce 2007. Působila jsem ve dvou pojišťovnách na pozici Unit managera a budovala jsem týmy na „zelené louce“.  Od minulého roku jsem tady s Vámi.   Manažer – to slovo, tato pozice, ve mně vždy vzbuzovala hlavně odpovědnost. Už nejenom za sebe, ale i za jiných. A právě uvědomění si odpovědnosti mě přivedlo ke koučinku. Chtěla jsem být manažerem, který lidi vede, nejenom řídí. Který napomáhá osobnímu rozvoji každého člena týmu, podle jeho potřeb. A také jsem od začátku vedení lidí vnímala odpovědnost za vlastní seberozvoj, abych měla co odevzdávat dál. Vlastní osobnostní rozvoj mě postupně přivedl od manažerského koučinku k transformačnímu. Dostala jsem se do bodu, kdy jsem si položila otázku: „Jak dál?“ Na původním působení jsem neviděla pro sebe další cestu.  Proč UNIVERSAL  Hledala jsem možnosti jak tyto dvě oblasti, ve kterých ráda působím, propojit.  Nejnáročnější bylo pro mě najít společnost, v níž skloubím to, co je pro mne důležité. Serióznost, férové jednání, profesionalita, historie ale i online systémy. Jedna z důležitých technických věcí pro mě byla i ta, jak zastřešit smlouvy z předchozích společností na jednom místě. Hledala jsem něco, co bude nadále propojovat mě a klienta okamžitě. Našla jsem inŠanon 2.0, nástroj – platformu, kde mohu propojovat minulou finanční praxi s budoucí. Jelikož vím věci jednoduše a spolehlivě vyřídit přes inŠanon, zůstává mi čas i na klienty z transformačního koučinku.   V těchto dnech, kdy jsou osobní setkání omezené, dělám zprostředkování, vedení lidí, i transformační koučink online. Mohu z domácí kanceláře pomáhát těm, kteří potřebují rozebrat situaci s nestrannou osobou. Protože každý z nás dnešní situaci prožívá jinak. Já pracovně vnímám situaci tak, že UMD Network nám pro náš výkon připravil venkovní prostředí přes moderní online systémy jako je mobilní aplikace inŠanon 2.0, abychom tuto situaci viděli jako příležitost na rozvoj a pokrok. Pokračování příště. #kdyzpotrebujetepomoct Autorka článku: Monika Sláviková, RR Prešov Universal maklérsky dom a transformační koučka  ...

 čti více
POJIŠTĚNÍ OSOB

Na co se v období koronaviru vztahuje cestovní pojištění
Milé kolegyně, milí kolegové, vzhledem k situaci způsobené koronavirem, vydaly naše partnerské pojišťovny v cestovním pojištění svá stanoviska a doporučení. V tomto textu jsem pro vás shrnul nejpodstatnější body. Léčebné náklady Pokud se pojištěný během cesty v zahraničí nakazí virem a vzniknou mu v zahraničí náklady na léčbu, případně jej bude potřeba z tohoto důvodu hospitalizovat či přepravit do vlasti, má nárok na proplacení těchto nákladů. V případě, že pojištěný je vycestován a místní epidemie ohrožuje konkrétně jeho tělesnou bezpečnost v zahraničí a tím je jednoznačně dáno, že v cestě nelze pokračovat a zároveň Ministerstvo zahraničních věcí ČR vyhlásí varování před cestou do zasažené země nebo oblasti, je toto důvod k přerušení cesty.  Tehdy má pojištěný nárok na proplacení nákladů způsobených zpáteční cestou, jestliže má zakoupené cestovní pojištění s krytím storno/přerušení cesty. V případě, že pojištěný nebude moci ze zdravotních důvodů použít původně plánovaný dopravní prostředek, zpětnou přepravu mu pojišťovna může zajistit přiměřeným dopravním prostředkem. Vzhledem ke zrušení mezinárodní vlakové i autobusové dopravy na vstupu do ČR zbývá už jen přeprava auty. Prodloužení pojištění V případě, že se pojištěnému plánovaný pobyt v zahraničí prodlouží z důvodu karantény, zrušení nebo přeložení plánovaného odjezdu dopravního prostředku, pojišťovna může poskytnout bezplatné prodloužení krytí léčebných nákladů po celou dobu pobytu až do návratu do České republiky. K prokázání nároku na prodloužení pojištění třeba potvrzení o karanténě ze zasažené oblasti. Pojišťovna zároveň klientům poskytne právní pomoc související s uplatněním těchto nároků. Pokud se však pojištěný nakazí v zemi, do které vycestoval až po tom, jak naše Ministerstvo zahraničních věcí nedoporučovalo do této země cestovat, nárok na proplacení nákladů na hospitalizaci, léčbu či prodloužení pojištění nebo zajištění náhradní dopravy mít nemusí. Karanténa Náklady vzniklé v souvislosti s karanténou běžně nejsou v cestovním pojištění kryté. Pokud je klient v Čechách v době plánovaného odjezdu v karanténě a tím nemůže nastoupit na plánovanou cestu, může to být důvod pro uhrazení stornopoplatků z pojištění storna. V takovém případě může pojišťovna postupovat jako kdyby byl klient hospitalizován. Závěrečné doporučení Každopádně klientům doporučujeme, aby ctili zásady předběžné opatrnosti a potenciálně rizikovým oblastem se vyhýbali, protože v případě mimořádné situace může být technicky náročné zajistit potřebnou zdravotní asistenci (například při nutnosti repatriace klienta do Česka s ohledem na současná zvýšená bezpečnostní opatření na státních hranicích). Autor článku: Pavol Michalec, Odborný garant pro neživotní pojištění...

 čti více
Potřebujete pomoct?
+ 420 266 710 013
kontakt

e-mail: info@umd.cz
Potřebujete pomoct?: + 420 266 710 013
tel: + 420 266 710 013
+ 420 725 543 782

Odpovědná osoba pro potřeby GDPR:
Ing. Juraj Lanc
tel: +421 908 865 401
e-mail: zodpovednaosoba@universal.sk

INTRANET LOGIN

WEBMAIL